8 Mart 2012 Perşembe

küçük battaniye

Battaniye nihayet bitti.Başlayalı yaklaşık bir ay olmuştu ama araya başka işler girince bitirememiştim.Az önce bitti ve hemen ekledim.




 Bilinen birörnek ama benim çok hoşuma gidiyor.Ortadan başkayaraksıra ile renkleri ördüm.Dört renk kullandımve her renkten ikişer tane gitti.Renkler yeşilin tonları ağırlıklı oldu.






Örtünün büyüklüğü yaklaşık olarak 1.40 x1.40 cm ölçülerinde.Kare şeklinde bir örtü oldu.Koltuk şalı olarakta kullanılabilecek. Aynı örnekten küçük motifler yaparak yatak örtüsü örmüştüm kalan iplerle ...Resimlediğim zaman onuda paylaşırım sizlerle.Ben beğendim inşallah sizlerde beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.


Sırada diğer yarım işlerin bitmesi var.Bİtirdikçe sizlerle paylaşacağım.Şimdilik bu kadar iyi akşamlar herkese.....

2 yorum: