26 Mart 2012 Pazartesi

nihayettt bittti..


size daha önce sürpriz olsun dediğim çalışmamı nihayet bitirebildim.Tamamlamak istedikçe araya ne çok iş karıştı.Elimde daha önce birşeyler örüp kalmış biraz ip vardı bende çanta olarak değerlendirmek istedim. Pirinç örgü olarak ördüm ağız kısmını ise düz ördüm.Bakalım beğenecekmisiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.Çok büyük olmadı ama günlük kullanım için yeterli.
Ama aşağıdaki resmi bir  türlü düz olarak çeviremedim artık kusura bakmayın...


ipi merserizete benziyor ama değil .Fotoğrafta tam renkleri çıkmammış ama çok yakın..İçine dik dursun diye kalın keçe koydum.İç astarı olarakta terikoton kumaş kullandım.Saplarının içini astar kumaş ile hazırlayıp elyafla doldurdum ve üzerine ördüğüm sapları geçirdim.Hem kalın ve tok durdu hemde kullanırsen bir süre sonra şekli bozulmamış olur.


İç kısmına iki tane cep yaptım ve ağız kısmındaki dikişleri kapatmak için hazır harçlardan diktim ve mıknatıslı çıt çıt  taktım



Ön tarafına deri görünümlü kumaş ile minik kalpleri aplike olarak yerleştirdim ve içlerini yine elyaf ile doldurdum.
Çantanın ağız kısmındaki düz örgü olan ve sapların bağlandığı yerin içnden kalın lastik geçirdim hem çantanın ağız kısmını topladı hemde dik durmasını sağladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder