2 Nisan 2012 Pazartesi

atkılar

 BU atkı aslında daha çok kadife ipten örülüyor.Kalın şilerle onbir veya oniki ilmek örülüp bitirdikten sonra her iki yanından üçer ilmek sökülüyor.Kadife iple yapıldığında sökülen ilmekler biribirine saçak bağlamadaki gibi dolanıyor.çFakat bu tarzdaki kalın iplerde bu pek olmuyor. Hepinizin bildiği belkide çok yaptığı bir model.Elimdeki ipt e ancak böyle bir çalımaya yeteceği için bende yaptım.Ama boyuna dolandığında hem sıcacık temde hoş duruyor.




Alttaki atkının ipi ise biraz değişik kadife gibi süet gibi bir ip .şeritler şekinde.Bu ipi çok severek almıştım ama bu kadar bulabildiğim için sadece atkı yapabildim. Biraz daha olsaydı beresinide yapacaktım.


Ajurlu bir örnek .Pek belli olmuyor ama yumuşacık oldu. Sonuçcu beğendik sizlerin yorumunu bekliyorum sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder