11 Nisan 2012 Çarşamba

yatak örtüsü

Hanım dilendi bey beğendi .Bende ördüm.Ede birken az az kalmış ipler toplansın küçük bir örtü öreyim dedim ama kocaman bir yatak örtüsü oldu.Hızımı alamadım üç yatak örtülük motifi daha ördüm.Kalan ipler hala var.Ama bu sefer farklı birşeyler düşünüyorum.Motifler rengarenk örmeside keyifli.Elim boş kaldıkça ve bilgisayarda birşeylere bakarken yapmak zorlamıyor çünkü takip edilecek bir örnek değil.



Motiflerin arasını koyu lacivert ile birleştirdim İplerin büyük bir kısmı yün .Bir kısmı ise yün karışımı.Çok sıcak tutuyor.Bir kıştır keyifle kullanıyorum.

Motiflerde de görüldüğü gibi rastgele uygun olacak şekilde örerek birleştirdim.Bu örtüye yaklaşık 600 motif gitti.
Örülmüş motiflerle birtane daha birleştiriyorum.Onun birleştirirken de fıstık yeşil kullandım.Bitmesine az kaldı.Bitince sizinle paylaşırı.Sonuncu olacak örtünün birleştirme rengine daha karar vermedim.
Şimdilik bu kadar elimde  yine bir şal ve minik boyun bağı var.Boyun bağı çabuk bitecekte şalın bitmesi biraz sürecek.Neyse bitince paylaşırım şimdilik hoşçakalın herkese iyi akşamlar...



2 yorum:

  1. Bende bitirdim ama birleştiremiyorum bir türlü :(

    YanıtlaSil
  2. birleştirmek vakit alıyor ama hızlı ilerliyor kolay gelsin

    YanıtlaSil