2 Nisan 2012 Pazartesi

yelek


merhabalar nihayet resim çekmeye fırsat buldum ve bu yeleği yayınlıyorum.Bu yeleği bitireli epey oldu ama kızım uzaklarda olduğu için gelecek kışa giyebilecek.İnternette farklı modelleri var ama ben bu yeleği yaparken değişiklikler yaptım.Gerçi değişiklik derken bambaşka birşey oldu gördüğüm model ise biraz daha farklıydı.



Yününü yine herzamanki gibi ilmek fantazi ipten aldım.İnce tiftik ve ince buklet karışımı bir yün.Rengi ise kırık beyaz.Yelek enine örülüyor.Ben bir yüz bir ters lastik olarak yaptımki sarkması ve iki taraflı kullanılabilsin.Yaka kısmında ve etek ucunda ise burgular var.Yakından çekilen resimlerde belli oluyor.



Yaka kısmında burgunun oldugu yerlerde dönüşler yaptım böylece omuzlar daha rhat oturdu ve bedeni sardı.Kol kısımlarında da yine dönüşler yaptım çektirme yapması diye.

Bu şekilde örülünce yeleğin arka kısmı da yukarı kalkmamış oldu.Yaka açık olduğu için omuz kısmını potluk yapmadan sardı ve bedene güzel oturdu.Yaka kısmına bir ilik açtım ama ddaha düğme olarak ne yapacağıma karar vermedim.Belki bir broş veya çubuk yada bir düğme... Neyse biraz daha kafamda otursun.

Umarım sizlerde beğeirsiniz.Yorumlarınızı bekiyorum.Minik şallardan bir tane daha ördüm ama fotoğraf çekmedim.Yarın fotoğraflayabilirsem onuda sizlerle paylaşırım.Şimdilik hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder