1 Mayıs 2012 Salı

bir vazgeçebilsem...



Ah şu minik şallar ahh.. Bir türlü örmekten vazgeçemiyorum.Ne yapayım çok hoşuma gidiyor rengarenk örmek.Hem çabuk oluyor hem de örerken rekli renkli  ..Yine yün iplerle ördüm.Bu iplerin yün oranı çok yüksek nerdeyse yüzdde yüz diyebilirim.


Bu şalda koyu gri ile düz olarak ördüm daha sonra uç kısımlarını ise başka renk yünlerle tamamladım. Renkler koyu ama birbirleriyle çok uyumlu .. Farkettiyseniz çok parlak renkeri değil daha solgun renkleri seviyorum.

Bunda ise açık mavi ve yine yeşil -mavi- beyaz-lila tonlarındaki degrade bir iple sıra sıra ördüm.Ama sanki ipin tamamı renkli tek ip gibi duruyor.




 Koyu lacivert ve gece mavisi kırcıllı bir iple oluşmuş bir mink.



Bir önceki şaldan kalan açık mavi ile kırcıllı mavi tonlarıyla örülen minik....



Yine mor tonlarında renkli bir ip ve düz morla tamalandı.


İşte topluca gördüğünüz gibi size kendilerini gösteriyorlar... Ben yine çok beğendim ve yaparken çok keyif aldım.Umarım sizde beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.Bunarın bittiği gibi çabucak başladığım beyaz şal da bir bitse... Hepinize iyi akşamlarrrr.Ben gidip beyaz şalı bi an önce bitirmeye bakayım.Bu sezon miniklere son diyorum ama bunu ne kadar yapmadan duracağım bereber göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder