16 Mayıs 2012 Çarşamba

nihayet başlayabildim


nihayet elim erdi de başlayabildim.Buaralar okulda çok meşgulüm evdeki işler derken birşeyler yapmaya vakit kalmadı.Küçük kızım yazlık bir hırka istemişti.İplerini alalı epey oldu ama ancak başlayabildim. Renkli bir hırka olacak .Gördüğünüz gibi rengarenk.Mavi, lacivert,kırmızı ve yeşil.Baştan nasıl yapacağıma bir türlü karar veredim sonra kafamda birşeyler oturunca başladım.




Etek uçlarını ve ön lastiklerini yeşilden örücem.Önler mavi arka lacivert ve kollarda kırmızı olacak .Kapşonlu olsun istiyor belki yeşil bir kapşon.....Bakalım nasıl olacak meraktayım.Sizlerin yorumlarını bekliyorum.Daha farklı önerileriniz olursa onlarıda yapmaya çalışırız.....Hepinize hayırlı günler hoşçakalın..Şimdi okula gitmem gerekiyor...


3 yorum:

  1. Vildancığım,
    Süper çalışmalar.. yalnız blog una göbek adı koyuyorum "ŞİŞTERAPİ" ...:)
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. yeşil mavi uyumunu severim, bittiğinde cıvıl cıvıl bir şey olacak, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜRLER BEĞENMENİZ BENİ ÇOK MUTLU ETTİ. uzunzamandır elimde sıcaklar okulun yıl sonu işleri derken bi türlü bitmedi inşaalah en kısa zamanda bitmiş halini gösteririm size...

    YanıtlaSil