21 Şubat 2013 Perşembe

birazda dikelim..

arkadaşlar merhaba resimleri eklerken düzenleme yapamıyorum Bu sorunu nasıl gidericem onuda bilmiyorum. Tatilde diktiğim mini elbiseleri sizlerle paylaşmak istedim. Hazır triko kumaşları diktim bu sefer.Kumaşlar çok hoşuma gitti.Hep örmiyeceğiz değilmi birazda örülenleri dikelim. Bu sıralar fırsat buldukça dikiş yapmaya çalışıyorum.Bir taraftan örüyorum.Dikktiğim cekette bitmek üzere .belki yarın sizlerle paylaşabilirim. Yeşil renkli olan yünlü bir örgü.Kol kenar pervazını ve yaka pervazını pamuklu bir kumaşla çevirdim.Etek ucuna da aynı kumaştan eyfel kuesini işledim.KÜçük kızım çok beğendi.Severek giyiyor. Gri renkli olanı da aynı kalıp sadece kol taktım kol ağzına ve etek ucuna siyahlı parlak bir kumaşla bant yaptım.umarım sizlerde beğenmişsinizdir. HOŞÇAKALIN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder