7 Nisan 2013 Pazar

aynı kalıp iki pantolon ve bluz



Herkese iyi akşamlar. İnşaallah herkes için güzel bir hafta sonu geçmiştir.Yine iyi bir hafta başlar.Yine burda kalıplarını kullanarak iki tane pantolon diktim.Daha önce paylaştığım puanlı bluzun altına.


Siyah pantolonun kumaşı taşlanmış ipek tarzında bir  kumaş. Paçalara doğru bollaşıyor.Yandan fermuarlı. Bel kısmını ise içe pervaz çevirdim.




Gümüş grisi pantolon da aynı kalıp ile diktim.Kumaşı şanel. Parlak tarafını kulandım .Bu pantolonun üzerine ise aşağıdaki buluzu diktim.


Bluzun kalıbı da yukarıdaki bluzun kalıbı.Kalıbın üzerinde biraz oynama yaptım.Beden kısmına ince  kırık beyaz satenden biçtim.Yaka ve kollarında ise gümüş gisi payetli kumaştan yaptım.

Üzerinde fotoğraflamaya unutmuşum.Ama hoş oldu. Bakalım sizler beğenecekmisiniz.

Belinede kemer olarak gümü grisi kordan kulandım.


Sırada etekler tulumlar ceketler var bakalım nasıl olacaklar.Hoşça kalın ..Şimdiden herkese iyi haftalar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder