1 Nisan 2013 Pazartesi

puanlı ve çiçekli tunik

herkese iyi akşamlar..
 Bu tunikleri tafta sonunda bitirdim.Yine burda kalıplarından kullandım Ama kalıb
ın orjinali puanlı tunikteki gibi.Omuzlar
ı bi hayli düşük.Diğer bluzde kol dikiş yerini biraz yukarı kaydırdım
 ve kolları bol kol yaptım.



Kumaşı çok yumuşak ve esnek pamuk saten.Yaklaşık 1.50 cm gitti. Yaka kısmına pervaz çevirip brit ilik yaptım.

Bu da aynı  kalıpla diktiğim bluz.Omuz dikişlerini biraz yukarı kaldırınca daha hoş oldu.Mankenimiz bi rahat  dursa çekimler ve provalar daha iyi olacak ta... Kıpır kıpır ancak bu kadar oldu.

    Çiçekli bluzun beline kordeie dantel ve inci ile ördüğüm kemeri bağladı.Fena olmadı.



Burada iki bluz birlikte görüntüledim bakalım beğenecek misiniz.Aynı kalıpla sanırım biraz değişiklik ve oynamalaral bir kaç tane daha dikeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder