12 Nisan 2013 Cuma

yeşil takım

Günaydın herkese.
Şubat tatilinde bitirdiğim ama fotoğraflama fırsatı bulamadığım takım.Yeşil yün ile ceketini ördüm.İkinci resimdeki en yakın renk. Çekimlerden olacak her resim ayrı renk çıkmış.


 Ön ve arkada yukarı doğru üçgen oluşturacak şekilde kahve çatlağı denilen örneği yaptım. Aynı örneği kol ağzında ve etektede kullandım.Beni çok uğraştıran  bir takım oldu.İçine etiketimizi de diktik..
Ama sonuç güzel.

Etek uçlarını hem cekette hemde etekte ajurlu yaptım.

Etepin ipinde yine yün var fakat kırcıllı bir yün.Beş renk yeşil kat edildi ve belli aralıklarla renk bir tondan diğer bir tona geçişli oluyorBir yeşilden farklı bir yeşil tonuna geçişler uyguladım.


Eteği örmeye bel kısmından başladım ve etek uçlarında bitirdim.Böylece boyunu ayarlamak koaly oldu.Renk farlılığı son resimde biraz daha belirgin yıkmış.

Eteğin üst kısmı bedene biraz daha oturuyor aşağı doğru açılıyor. balık etek gibi.


Umarım sizde beğenirsiniz. şimdiden iyi hafta sonları hepinize sağlıcakla kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder