5 Mayıs 2013 Pazar

büzgülü kollu bluz ve büzgülü etek

Merhabalar arkadaşlar. Diktiğim ama fotoğraflayamadığım bluz ve eteği paylamak istedim. Bluzun modeli 2008 şubat dergisinden 101 numaralı model. Hep beğendğim bir modeldi dikmek bu zamana kısmetmiş.



Kmuaşım çok ince  pamuklu . Nredeyse yok denecek kadar hafif. Yaz için ideal.
Ben modeldeki kol boyunu bikaç santim daha uzun  ve geniş tuttum.  Kol ağızlarını ince biye ile çevirdim.Uzun zamandır gömlek yakası yapmamıştım biraz zorlansamda sonuç güzel oldu.  

Rengi ve desenini çok beğenerek almıştım ve ona uygun eteklik kumaşı görünce hemen kombini tamamladık.

Resimleri acele ettiğim için ütülemeden çektim. Ütüleyince daha düzgün olacak. Kızımın üzerinde de çok güzel oldu ama resim çekme fırsatım olamadı. Kumaşın deseni ve rengi tam bu şekilde.


Burada ise etekle kombin hali. Eteğin kumaşı ise tam yazlık taşlanmış penye diye satılıyor.

belden büzgülü kemer ile topladım. Penye bir kumaş olduğu için toplanma yapmasın diye astarlı diktim.

Kemerin orta kısmına fiyonk yaptım ama dikip dikmemekte kararsız kaldığım için iğneledi. Siz ne dersiniz.
 Benden şimdilik bu kadar.. Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder