8 Ekim 2013 Salı

bebek yelekleri

bu yelekleri öreli epey oldu ama düğmelerini dikmediğim için fotoğraflarını çekmemiştim. Nihayet bu sabah dikince ilk işim sizlerle paylaşmak olsun. iki yelekte aynı örnek aslında farklı renkler kullanılınca  sanki başka bir model gibi durdu.lacivert ve kot renklerindeki ebruli iple sıralar halide ördüm.Renkli yerleri pirinç örgü yaptım daha hoş oldu. Omuz ve önlerine de vosvos düğmelerimiz çok yakıştı.


  Açık renkli olan ise yine kot renklerinde ebruli ip ve merserize.Arı ayrı resimlerini çektim ama bir türlü ekliyemedim.






 Tek parça örülüp saece kol kısımlarına gelince ayrı ayrı örülüyor. Örmesi çok zevkli oldu.





Burda da yine herkesin bildiği altıgen örülüp dikilen bir hırka denemek için bebek hırkası yaptım .Güzel oldu fakat yaka kısmında bazı değişikliklerle tekrar öreceğim. Başarabilirsem denizci yakası yapmayı düşünüyorum.



Arka ortası ve omuzları ekleyip daha sonra önlerine ve etek ucuna renkli iple sık iğne geçtim çabucak biten bir model. Hepside bayramda minik sahiplerine ulaşacak. Sağlıkla giymeleri dileğiyle. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum hoşçakalın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder