20 Ekim 2013 Pazar

gri süveter

   Herkese iyi akşamlar.  Bayramda geçti ve yarın hayat koşturmacalarla  devam edecek. Umarım herkes için güzel bir bayram geçmiştir. Bayram öncesi kızım için ördüğüm süveteri sizlerle paylaşmak istiyorum. Hem örmesi kolay oldu  hemde bitince beğendik. Umarım sizde beğenirsiniz. İplerimi her zamanki ilmek iplikten aldım.  Saf yün açık ve koyu gri renkleri kalınlaştırıp kalın şişle ördüm Aslında biraz ince şişle tek kat olarakta örülebilir. ipler gelmeye başlamış örgüseverlere duyrulur.



süveterin ön ve arka etek ucunu yuvarlak gelecek şekilde ördüm. Omuz kısımlarına ise koyu renk iple bant örüp düğme diktim.


Ön kısmına yine koyu renk iple minik bir cep örüp diktim ve ağız kısmına ise zincir ördüm ve bağladım. Salaş bir süveter odu. Omuz kısımlarını da düz birimeyip eğimili olarak bitirdim. Düz olunca etek uçlarındaki yuvarlaklık olmuyor yanlar sarkıyor. aklınızda osun .
 Herkese mutlu bir hafta dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder