8 Mayıs 2014 Perşembe

etekler geçidi....



Herkese günaydınlar. Bu gün sizlerle geçen yaz diktiğim ama paylaşmayı unuttuğum etekleri paylaşmak istedim. İlk etek ince tiril tiril bir şifon kumaştan.Minicik çiçekleri var. Bu tür desenleri her zaman çok sevdim.Model kloş kesim bel bandı nın uçlarını uzun bıraltım fiyonk yapmak için. Artan uzun parçanın kenarlarına fırfır ekledim ve çok güzel bir şal oldu.takım oluşturdu.


Bir diğeri yine kloş saten kumaştan siyah bir etek.

Ne yapayım kızlar kloş eteği çok seviyor bende dikiyorum .Bazen modelli farklı birşey olsun diyorum tamam diyorlar fakat kesime gelince hooop yine kloşa döndürüyorlar...


Son etek ise tam daire kloş bordo taftadan. Bu da küçük kızıma  etek  oldu.



İşlerdeki yoğunluğum şu sıralar biraz azaldı. En azından rutine döndü. Sıra yeni dikişlerde. Ne diyelim... Bana ve sizlere kolay gelsin.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder